Spinning!

Hey guys! Vet ni, idag är jag stolt över mig själv! Jag är verkligen inte en morgonmänniska, jag vill helst ligga och sova hela morgonen, men imorse var jag på gymmet och körde ett spinning-pass kl 6.45! Jag vill komma igång med cardion igen men tycker att det är så fruktansvärt tråkigt att springa/cykla/powerwalka själv och där är spinningen räddningen. Det enda problemet är att det oftast är på tider när jag är på jobbet, förutom någon enstaka gång. Måndagar 6.45 är typ det enda passet jag faktiskt kan gå på, frågan är bara om jag kommer orka gå upp så tidigt fler måndagar? Och dessutom kommer jag ju att byta anläggning nu när vi flyttar så då kommer jag få lägga ner spinningen igen för de har inga tider jag kan gå på :( I-landsproblem! 
 
Eftersom jag har haft tid över nu på morgonen innan jobbet så har jag sysselsatt mig med att baka en kaka till jobbet, Lina har tjatat och tjatat om en kaka jag har bjudit på förut så nu var det väl dags. De är så bortskämda ;) Kakan är det onyttigaste som finns i hela världen men också något av det godaste, vill ni ha receptet?! 
 
Glad tjej efter spinningen! Frukost blev en skål med kvarg toppad med kiwi, cashewnötter, solrosfrön, pumpafrön, gojibär, russin, torkad ananas och kokosflarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0