Två pass senare

Heeej! Jag försökte blogga imorse men internet strulade så det gick inte... Men nu är jag här! Gårdagen var lång men superrolig, vi höll igång från morgon till sen kväll men det var så värt det. Inte nog med att jag fick ny frisyr så hade vi det trevligt och jag fick med mig hårprodukter hem. Det gick dock inte att komma iväg och träna så idag tog jag igen det med två pass :) Imorse vid 7 tränade jag och Sebastian axlar och triceps tillsammans och efter jobbet tränade vi ben tillsammans. Det var faktiskt inga problem alls, men nu är jag sjukt trött. Vi har dock precis ätit middag (inte alls sen middag eller så...) så jag ska försöka hålla mig uppe en stund till. 
 
 
Efter-träning-mat blev sesampanerad torsk, kokt potatis, ärtor och kvarg med provencalekryddor.
 
Torsken är först doppad i uppvispat ägg och sedan i sesamfrön tillsammans med salt och vitpeppar. Sedan stekt i lite olja i en panna :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0