Sportlov

Hej alla fina människor! Vad roligt att ni fortsätter att titta in men vad tråkigt att jag inte gör det allt oftare. Men vet ni vad? Nu har jag sportlov och lite tid över till att blogga! Tänk att jag redan hunnit jobba så många veckor så att det redan är lov. Tiden bara springer förbi, snart kommer det ju vara påsklov ;) Jag stormtrivs på jobbet, trots att det många gånger är tufft. Jag har så smått börjat vänja mig vid att aldrig vara hemma på vardagarna och ta till vara på lediga stunder på helgerna. Nu när jag har lov ska jag passa på att sova längre än till kl 5, träna minst en gång om dagen, träffa mina nära och kära, mysa med vovven, laga god middag och ta det lugnt. Kommer givetsvis behöva jobba en del också, men tar mig lite ledig tid först. 
 
Jag har lovat mig själv att löpträna utomhus denna veckan för första gången på evigheter. Jag började igår och det gick inte jätte bra, det kändes verkligen att det var längesen sist. Jag har även gett en veckas provträning på SATS till min syster så vi ska syrketräna tillsammans på mitt gym denna veckan med start idag, det ska bli superskoj! Jag har inhandlat ett tyngdlyftarbälte som jag börjat använda i min träning och det går så mycket bättre med det. Jag får alltid ont i ryggen när jag lyfter tungt vid sqauts, marklyft etc. men bältet hjälper nu till att avlasta så det går mycket bättre. Så idag kommer bältet följa med till gymmet när vi ska köra ett benpass!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0