Söndagsträning

Hej på er denna soliga härliga söndag (iallafall här i malmö)! Igårkväll var vi som nämnt på bio med två vänner, vi såg Django unchained som är Quentin Tarantinos nya film. Quentin Tarantino gör ju alltid grymma filmer så jag hade ganska höga förväntningar, men de levde filmen upp till. Fyfan vad bra det var. Jag älskar Inglourious basterds men denna var nog till och med bättre. Med andra ord, se den! Bion slutade 00.30 (!!) och då åkte jag hem till en vän som hade förfest och umgicks lite. När de stack ut runt 2-tiden så begav jag mig faktiskt hem då jag inte kände för att festa, istället gick jag till gymmet imorse med Sebastian :D Som ni vet styrketränar jag alltid först och kör cardio som avslutning, detta för att man tröttar ut kroppen när man tränar cardio och orkar då inte prestera lika bra om man skulle köra cardio efter styrketräningen. Men idag skulle Sebastian springa och sedan jobba så därför gjorde jag omvänt idag. Vi sprang 5 km tillsammans och sedan körde jag ett styrkepass för bröst och triceps, och ja jag var ganska trött i kroppen då :P 
 
Efter-träning-smoothie gjord på jordgubbar, banan, kvarg, äggvitor och ananasjuice 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0